Norah Plastics ®

 » VEELGESTELDE VRAGEN


ACCOUNT:
Q. Moet ik mij eerst registreren en een persoonlijk account aanmaken om een bestelling in de online shop van Norah Plastics te kunnen plaatsen?
» Nee, een bestelling als gast is ook mogelijk, u hoeft zich niet eerst te registreren als klant.

Q. Ik wil een account aanmaken, hoe kan ik mij als klant registreren?
» Klik op "Mijn account" bovenaan de startpagina, doorloop de nodig stappen om u zich kosteloos te registeren.

Q. Welke informatie staat mij ter beschikking in mijn gebruikersaccount?
» Door een account aan te maken kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere verzendadressen opslaan, bestellingen bekijken.

Q. Kan ik eerdere bestellingen bekijken?
» Ja, in het gebruikersaccount vindt u een overzicht van uw geplaatste bestellingen en de bijbehorende bestelstatus.

Q. Hoe wijzig ik mijn gebruikersgegevens in mijn account?
» Meld u zich met uw login gebruikersgegevens bij "Geregistreerde klanten" aan. Klik vervolgens op "Persoonlijke gegevens" hier kunt u de opgeslagen gegevens wijzigen en bekijken.

Q. Hoe kan ik mijn gebruikersaccount verwijderen?
» U kunt uw gebruikersaccount eenvoudig verwijderen door u met uw klantaccount aan te melden en in het overzicht op "Gebruikersaccount verwijderen" te klikken.


PRODUCTEN:
Q. Zit er garantie op de producten van Norah Plastics?
» Uw leverancier, Norah Plastics staat bekent om zijn hoge kwaliteitsstandaard. In het geval van een garantiedossier, ontvangt u tot 1 jaar garantie op alle aangekochte
kunststof producten welke zijn vervaardigd van HDPE of ABS die via de webshop zijn besteld, onder voorwaarde dat het dossier voldoet aan de "Algemene Verkoopsvoorwaarden" vereisten.

Q. Geldt er een minimale afname hoeveelheid bij producten?
» Nee, volgens onze voorwaarden is ons hele webshop assortiment leverbaar vanaf één artikel of per verpakkingseenheid.

Q. Kan ik één artikel bestellen in de webshop? 
» Ja, u kunt één artikel bij ons bestellen of per verpakkingseenheid uw bestelling zal dan ook met de meeste zorgvuldigheid worden verwerkt en geleverd.

Q. Is het mogelijk producten ook in speciale kleuren te bestellen?
» Ja, een overzicht van de beschikbare speciale kleuren is te vinden op onze webshop of neem “Contact met ons op” voor de mogelijkheden.

Q. Geldt er een staffelkorting?
» Ja, dit maakt onze webshop uniek! bij afname van één of meerdere hele pallets afnames is de stukprijs een stuk lager. Beide prijzen, de losse stukprijs en de palletprijs, 
staan zowel in de productlijst als op de pagina met productdetails. Op de pagina met productdetails kunt u naar het gewenste product in de productlijst gaan door hierop te klikken.

Q. Hoe weet ik welk product het best geschikt is voor mij?
» Bij vragen over onze producten staan onze ervaren productadviseurs u graag vrijblijvend te woord. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op of vul het “Contactformulier in” wij zullen u graag assisteren.

Q. Wat wordt er bedoeld met “gelijkmatige belasting”?
» We spreken van een gelijkmatige belasting wanneer het hele oppervlak van een product met een oppervlak van dezelfde grootte belast wordt. Voorbeeld: een lichtgewicht pallet van 80 x 60 cm is niet gelijkmatig belast als er 4 kunststof bakken
over het oppervlak verdeeld zijn. Daarentegen is er sprake van een gelijkmatige belasting als op de lichtgewicht pallet een of meerdere euroboxen van dezelfde maat (80 x 60 cm) gestapeld zijn.

Q. Welke toleranties gelden er voor onze producten?
» Wij produceren onze producten conform DIN 16742 (kunststof vormdelen – toleranties en acceptatievoorwaarden).

Q. Er worden RAL-kleuren vermeldt bij de producten wat betekent dit?
RAL is een kleur coderingssysteem dat veel wordt gebruikt voor verschillende soorten verf, coatings en kunststoffen. Onze producten worden op benadering gemaakt dit i.v.m. afwijkende beeldscherm resoluties in de aangegeven RAL kleur. Uiteraard op aanvraag kunnen wij ook andere kleuren produceren.


BETALING:
Q. Is betalen op rekening mogelijk?
» Ja, betalen op rekening is mogelijk voor zover u meerdere malen bij ons besteld hebt. Nieuwe klanten behouden wij ons – ongeacht of er een klantaccount is aangemaakt of niet – het recht voor de betalingsvarianten evt. op vooruitbetaling in te stellen.

Q. Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
» We aanvaarden de volgende betaalmethodes: IDEAL voor Nederlandse kanten en Mister cash voor Belgische klanten. Dit zijn de twee bekendste en veiligste online banking betalingsmogelijkheden van dit moment.

Q. Ik ben van de inkoopafdeling en niet gemachtigd om betalingen te verrichten van onze firma?
» Wij zijn bewust van het feit dat niet iedereen gemachtigd is om betalingen te verrichten, kies hiervoor de volgende optie: Bankoverschrijving bij de check out, print uw bestelling uit en overhandigd deze aan de desbetreffende fiancé afdeling.

Q. Ik ben van de inkoop, wij werken met purchase order nummers of bestelbon nummers, kan ik dit aangeven in de bestelling worden aangeven?
» Ja, bij het invulformulier bestaat de mogelijkheid om uw purchase order of bestelbon nummer in een apart veld te vermelden.


BESTELLINGEN: 
Q. Kan ik als particulier bij Norah Plastics bestellen?
» Helaas is dit niet mogelijk, onze shop is bedoeld voor B2B, wij zijn nog niet actief op de particuliere markt.

Q Kan ik mijn bestellingen raadplegen?
» U kan in het order overzicht zowel de lopende als afgesloten bestellingen bekijken. Deze optie is alleen beschikbaar mits u een gebruikersaccount heeft aangemaakt en voor bestellingen die zijn geplaatst via de webshop. 
Of stuur ons een e-mail via onze contactformulier voor een bestelling update.


LEVERTIJD EN VERZENDING:
Q. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
» Wij leveren bestellingen uit van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 uur en 17.00 uur.

Q. Kan ik zelf een dag of tijdstip bepalen en opgeven wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
» Helaas is dit nog niet mogelijk. Wat wij wel doen is de bestelling begeleiden dus rekening houden wanneer een bedrijf of persoon aanwezig is, dit is mogelijk mits dit vooraf is medegedeeld voordat de bestelling wordt geplaatst.

Q. Via welke expediteur vindt de verzending plaats?
» Afhankelijk van de leveringsomvang worden bestelling door GLS, DPD, transportbedrijf Dachser of met eigen vervoer geleverd.

Q. Hoe hoog zijn de verzendkosten?
» Wij berekenen per bestelling slecht eenmalig EUR 37,00 verzendkosten, hierin zit verwerkt de verzending, verpakking en verwerking van uw bestelling, dit bedrag is ongeacht het aantal artikelen of leveringsomvang die in de shop zijn besteld. Bijvoorbeeld bij een hele pallet afname of meerdere afnames krijgt u stapelkorting! naast de lagere stukprijs, betaald u ook zelfde verzendkosten als bij één stuk afname.

Q. Kan ik producten ook retourneren?
» Nee, een herroeping of annulering van een geplaatste bestelling is als zakelijke klant niet mogelijk.

Q. Ik bestel één artikel, blijft dan de verzendkosten hetzelfde?
» Ja, de verzendt en verwerkingskosten blijven hetzelfde, helaas kunnen wij als fabrikant en groothandel hierop geen uitzondering maken. Norah Plastics biedt meer dan 1500 artikelen in haar shop in haar webshop aan bedoel voor B2B.

Q. Kan ik bestellingen afhalen bij één van jullie magazijnen?
» Helaas is dit nog niet mogelijk, i.v.m. veiligheidsvoorschriften is toegang voor onbevoegde tot het terrein niet toegestaan.

Q. Hoelang is de doorloop levertijd?
» Onze magazijnen garanderen een optimale opslagcapaciteit en beschikbaarheid van producten aan. We trachten altijd te zorgen dat uw bestelde goederen zo snel mogelijk worden afgeleverd.

Q. Zijn jullie producten geschikt voor voedsel contact?
» Ja, de meeste Norah Plastics producten zijn gemaakt van voedsel geschikte materialen en zijn geschikt voor voedsel contact. Al deze producten voldoen aan:

(EU) 10/2011 Commission Regulation voor materialen en artikelen die bedoeld zijn om in contact te komen met voeding
Framework Regulation (EC) No. 1935/2004 van toepassing op alle materialen die in contact komen met voeding Nieuwe producten welke bedoeld zijn voor voedsel contact, moeten altijd gewassen worden voor het gebruik aangezien de levering en opslag omstandigheden niet gegarandeerd kunnen worden.

Q. Waar staat jullie logo eigenlijk voor?
» Achter onze Norah Plastics logo zit een interessant verhaal. Deze illustratie is afgeleid van een originele gebeurtenis. Zoals bekend is Norah Plastics sinds 1953 actief in het ontwikkelen, produceren en verkopen van opslag en transport producten. Om toentertijd plastic producten te promoten hebben wij een dierentuin benadert of er de mogelijkheid bestond om een mannelijk volwassen savanneolifant ± 6.250 kg de grootste en bekendste van de twee Afrikaanse olifanten op twee plastic pallet te laten staan. Deze gedenkwaardige gebeurtenis hebben wij destijds omgezet in onze bedrijfslogo. 

olifant-norah-plastics

OPMERKINGEN OF SUGGESTIES?

  • Heeft u vragen over onze producten of diensten?
  • Heeft u behoefte aan advies over een product of u zou graag een speciale offerte willen ontvangen?
  • U vond uw product niet terug?
  • Heeft u vragen over uw bestelling, de levering of uw factuur?

Neem contact met ons op via het contactformulier. Wij proberen uw aanvraag via e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden.

Wij streven voortdurend naar verbetering en willen u een zo goed mogelijke service aanbieden. We zijn dan ook dankbaar voor uw suggesties, vragen en eventuele kritiek!


Copyright © 2019 NORAH bv ®. All Rights Reserved

Wacht a.u.b...